مقالات

نشانگر شارژ باتری ماشین

نشانگر شارژ باتری ماشین - نشانگر شارژر باتری و دینام - اصل ترونیک - تسترونیک

تستر شارژ باتری و دینام هوشمند ASL100 جهت تست میزان شارژ انواع باتری های 6 -12-24 تا 60 ولت و نمایش گرافیکی میزان شارژ دینام خودرو( سبک و سنگین).

این سنسور قابلیت نصب بر روی انواع باتری ها را دارد. این دستگاه علاوه بر کاربرد صنعتی برای تعمیر کاران جهت استفاده در خودرو و نظارت مداوم بر عملکرد باتری و دینام(اندازه گیری ولتاژ) جهت افزایش طول عمر دینام و باتری کاربرد دارد. تست ولتاژ دینام‏ و تست ولتاژ باتری‏ نمایش گرافیکی میزان شارژ باتری و میزان شارژ دینام کاربرد جهت انواع باتری های 6 ولت 12 ولت 24 ولت تا 60 ولت قابلیت نصب بر روی انواع باتری دارد.

نشانگر شارژ باتری و دینام - تستر شارژ باتری و دینام هوشمند ASL100 - اصل ترونیک

نشانگر شارژ باتری و دینام مدل ASL100 :

تست شارژ باتری 12 ولت

برای تست میزان شارژ باتری 12 ولت،ابتدا باید خودرو را خاموش کنید سپس گیره مثبت دستگاه را به قطب مثبت (+) و گیره منفی دستگاه را به قطب منفی (-) باتری وصل کنید. اگر ولتاژ نمایش داده شده در صفحه دیجیتال عددی در محدوده 12/2 تا 12/8 باشد. نشان دهنده وضعیت مناسب شارژ باتری  است.

نشانگر شارژر باتری و دینام - نشانگر شارژ باتری ماشین - شارژ باتری ماشین - شارژر دینام - اصل ترونیک -تسترونیک

تست دینام 12 ولت

برای تست دینام بعد از اتصال گیره‌های مثبت و منفی دستگاه به دو قطب‌های مثبت و منفی پایانه‌های باتری در حالتی که باتری به خودرو متصل است، خودروی موردنظر را روشن کنید .

در این حالت اگر نمایشگر دیجیتال عددی بین 13/6 تا 15 را نشان دهد، نشان دهنده عملکرد صحیح دینام است. اگر ولتاژ نمایشگر بیشتر از 15 ولت باشد، نشان دهنده شارژ اضافی دینام است و اگر کمتر از 13/6 ولت باشد نشان دهنده این است که دینام خودرو شارژ استاندارد بر روی باتری انجام نمی‌دهد و باید تعمیرات لازم روی آن انجام گیرد.

نشانگر شارژر باتری و دینام - نشانگر شارژ باتری ماشین - شارژ باتری ماشین - شارژر دینام - اصل ترونیک -تسترونیک

تستر باتری و دینام چیست ؟

بهتر است بدانید انواع دستگاه تستر باتری و دینام خودرو را می‌ توان جزء جدیدترین و مهم‌ترین تجهیزاتی در نظر گرفت که با استفاده از آن‌ها می‌ توان صحت عملکرد دینام یا سالم بودن باتری خودرو را بررسی کرد. این وسیله به گونه‌ای ساخته شده است که می‌ تواند ایراد استارت نزدن اتومبیل را بررسی کند.
در گذشته برای تست باتری و دینام خودرو توان زیادی از باتری کشیده می‌ شد و برای بررسی ولتاژ دینام نیز از ولتمتر استفاده می‌ کرده اند که این کار سبب افزایش هزینه و اتلاف وقت می شده است.در حال حاضر با استفاده از این دستگاه‌ ها می‌ توان در کمترین زمان و با دقت فراوان، مشکلات اتومبیل را بررسی و آن را برطرف کرد.انواع تستر باتری ماشین می‌ تواند برای بررسی نحوه عملکرد باتری و دینام خودرو مورد استفاده قرار بگیرد، امروزه بسیاری از تعمیرکاران خودرو عنوان می‌ کنند استفاده از انواع تجهیزات و دستگاه‌ های تستر دینام و باتری توانسته است نقش مهمی در افزایش عمر و کارکرد بهتر دینام و باتری اتومبیل داشته باشد. به منظور بررسی عیب‌ های سیستم برق رسانی در خودرو و علت عدم استارت نزدن اتومبیل، می‌ توان با اطمینان زیاد از این دستگاه استفاده کرد.

تستر های باتری و دینام

تستر های باتری و دینام گروه صنعتی اصل ترونیک 

تستر باتری و دینام 3000 - اصل ترونیک - تسترونیک

برای دریافت اطلاعات و مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید

044-3233-7926

0914-941-4288

برای دریافت اطلاعات و مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید

044-3233-7926

0914-941-4288

برای دریافت اطلاعات
و مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید

044-3233-7926

0914-941-4288

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *